| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
sonmoix Vampire

Registrat: 13 Jul 2005 Missatges: 6385 Ubicació: Mallorca
|
Publicat: Dv Jun 12, 2009 11:11 am Assumpte: Noticia ACeDeTera i possibles canvis |
|
|
La notícia més important: PaWiNHo, t'he fet administrador de ACDT.
Espero que no et molesti que m'hagi pres la llibertat. Ara tens tots els poders que es poden tenir (administració i demés).
No sols els poders, ja que ets la persona més dedicada a ACDT ara mateix, trobo que et mereixes ser-ne administrador i fins i tot si vols remodelar alguna cosa o tal
Possibles canvis (a considerar entre tots)
Bé, doncs com està vist i demostrat que de subs feim poca cosa, però ens agradar molt comentar les sèries, he pensat de canviar l'extructura del portal i dels fòrums i que siguem més un lloc per parlar de sèries i estar informats de les novetats.
Si la idea agrada, canviaríem el portal (o simplement es treu i llestos) i es podría remodelar el fòrum, per sèries.
Els subtítols es queden igualment i si se'n fan de nous lògicament es segueixen penjant.
Bé, això és la idea "en bruto", si voleu, digueu la vosta  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

Registrat: 15 Ago 2006 Missatges: 2725 Ubicació: València
|
Publicat: Ds Jun 13, 2009 2:03 pm Assumpte: |
|
|
Gràcies jajaja, anava a obrir un fil dient:
"hola?! fa 12 dies que ningú parla? xdd sóc un fantasma!" O algo així xDDD
La veritat entre que el tema sèries esta paradet i que no hi molt de ambient al fòrum últimament la cosa estava molt quet...
Sobre els canvis del fòrum, si vols podem anar parlant ací. Jo per mi ho faria com has dit, per sèries o generes o com vulgues jajaja.
Però si que podriem fer una mica de spam del fòrum, amb un lema com "Comentem sèries USA amb Català!" xDDDD _________________
Parlem de coses serioses |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Ds Jun 13, 2009 4:52 pm Assumpte: |
|
|
He estat molts dies desconnectada, ho sé... Aquest cop tinc justificació: Primer em van ingresar a ma filla a la clínica i el mateix dia que va sortir va el nen i es cau amb la moto (ara ja estan tots 2 bé) i a sobre acabava d'obrir una tenda a ebay (i venent molt!) i no em quedava gaire temps per forejar....
Sobre el tema de sèries paradet, em penso que fins que no comencin les bones d'estiu... Ara per ara crec que sols en segueixo 3.
Sobre els canvis jo he pensat 3 opcions:
1) Per sèries. Igual que ara tenim fòrums per Stargate, 24, etc... Obrir-ne més per les sèries que més seguim, com ara Fringe, Burn notice, etc... I deixar-ne un sol de "altres sèries" i si en aquest se'n parla molt d'alguna, llavors ja se li obre un fòrum per ella tambè (com és el cas de Fringe o Burn notice que n'hem parlat prou).
2) Per temporades. Un fòrum de "temporades en marxa" (exemple Burn notice S03), un altre de "properes temporades" (exemple Warehouse 13 S01, Fringe S02) on bàsicament hi hauríen notícies i espoilers. Un altre de "temporades anteriors" on hi ficaríem els fils de temporades pasades (com ara SGA S05, Fringe S01...) tot i així aquest últim el diviria igualment en sèries que tenen molts fils (com Stargate) i deixar-ne un altre per sèries que sols tenen 1 fil (com True Blood S01).
3) Per Gènere. Auquesta es la opció que menys m'agrada per 2 coses: a) Aquí el que més veiem es ciencia ficció i terror (forum petat) i b) hi ha sèries que molts cops no es sap ben bé on ficar-les, com ara Chuck, va a cienciaficció? a policíaques (espíes)? O a comèdia?
Les opcions que més m'agraden sol la 1 i la 2 xDDDDD
Sobre la resta d'apartats del fòrum...
"L'hora de la descàrrega" i "Més coses..." els deixaría tal qual.
"Sols Personal Autoritzat" no se fins a quin punt es necesari (tanmateix ho acabem parlant tot en obert
I "Subtitulaires i Uploaders" l'eliminaría. Tanmateix la majoria m'envia els subs per que els hi penji jo (crec que a tu tambè t'ha passat) i si qualcú ha de fer una temporada o penjar molts subtítols, doncs se li explica directament i se li dona permís per pujar.
També cal decidir que feim amb el portal, que va molt bé per saber els darrers missatges al fòrum, però la resta ho trobo carregós i inútil si no es pujen subtítols habitualment.
Otia això m'està quedant molt llarg Ja paro  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dg Jun 14, 2009 3:13 pm Assumpte: |
|
|
Jo sabia que alguna cosa passava, pero tampoc vaig agoviar xdd, però si que me trobat sol xDD
Temporades, m'agrada més, perque així el fòrum estaria millor estructurat, si vols comentar sèrie actual, millor anar a temporades en emissió.
El portal, doncs es pot buidar una mica i mirar de enlloc de els enllaços siguen als fils de subs, vages als fils de les sèries.. no se... o eliminar-lo una vegada ens acostumbrem tampoc es tant de trauma, a més crec que també es pot ficar el mateix que tenim al portal, al fòrum, pero això ja seria més tema informàtic, no hem mires a mi xdd
P.D. Burn Notice continua bé! xD _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dt Jun 16, 2009 9:21 pm Assumpte: |
|
|
| PaWiNHo escrigué: | Jo sabia que alguna cosa passava, pero tampoc vaig agoviar xdd, però si que me trobat sol xDD |
I'm so sorry...
Aprofito ja per avisar que del 25 de Juny al 10 de Juliol (més o manco) tampoc conectaré gaire, que estaré a New York!!!!
| PaWiNHo escrigué: | | El portal, doncs es pot buidar una mica i mirar de enlloc de els enllaços siguen als fils de subs, vages als fils de les sèries.. no se... o eliminar-lo una vegada ens acostumbrem tampoc es tant de trauma, a més crec que també es pot ficar el mateix que tenim al portal, al fòrum, pero això ja seria més tema informàtic, no hem mires a mi xdd |
El problema de modificar el portal, és que se n'encarregava en Limòsin, jo tampoc en se gaire
Tot i que hi han blocks que es poden canviar des del "quadre d'administració", n'hi han que no i aquí és on hem perdo....
De moment el modificaré amb les teves idees, que son gairebé tal qual les meves i si no aconsegueixo que quedi bé o no ens agrada, el matem i llestos, valep?
També canviaré al logo lo de "subtítols de sèries en català".
| PaWiNHo escrigué: | | P.D. Burn Notice continua bé! xD |
Doncs ja pots obrir el fil corresponent a temporades actuals!
| PaWiNHo escrigué: | | Temporades, m'agrada més... |
Doncs per temporades!
Viam si et sembla bé així:
- Barra vermella que posi "Temporades actuals i properes temporades" i a dins un fòrum De "Temporades actuals" i un altre de "properes temporades".
- Barra vermella "temporades anteriors i series finalitzades" i a dins els subfòrums de sèries que hi han ara a "Parlem de coses "serioses"" (aquí separaria Dr.Who de Torchwood i SG1 de SGA.)
Per no liar-la de moment jo faig feina al portal i el logo i tu comences a moure el fòrum. Si et sembla bé així, ja t'hi pots posar! Si no t'en surts o necessites ajut m'ho dius, o si vols que faci la separació de barres i després mous tu els fils... Com vulguis.
Important, quan vas a moure un fil o un fòrum, surt una opció de quelcom semblant a "deixar còpia on es ara", desmarca aquesta opció, que sinó tanmateix no fa més que duplicar coses. És a dir que NO en quedi una còpia on està ara.
Les estones que estigui davant el pc i pugui estar per això, obriré el Gtalk, així ens podem coordinar millor  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dc Jun 17, 2009 4:08 pm Assumpte: |
|
|
Oki, demà per la nit per exemple potser podré, o si no ja més tirant al cap de setmana... ja veurem quan, puc, pero ho faig.
Pero aclarim, fem dos subforums principals,
Temporades actuals
Temporades anteriors i finalitzades
I ahí dins ja clavem sèries, i tot el tema de actualitat on? _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dj Jun 18, 2009 9:55 pm Assumpte: |
|
|
El tema d'actualitat suposo que et refereixes a "coses de sèries".... un altre subfòrum?
no ho havia pensat  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dv Jun 19, 2009 8:27 am Assumpte: |
|
|
Si, era això, promos, rumorets, dates de temporades...
Podriem mantenir 4 o 5 pilars.
1 - Coses de sèries
2 - Temporades en curs
3 - Subtituls
4 - Temporades Acabades
5 - Off-topic.
Sóc molt roïn/poc imaginatiu, pels noms, si se't acut o us acudix algún nom a la gent, més gracios més descriptiu o no se qualsevol cosa per titular les categories, només heu de dir-ho... _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dv Jun 19, 2009 10:07 am Assumpte: |
|
|
Em sembla perfecte, però jo posaria les temporades acabades a sota de les temporades en curs, és a dir:
1- Coses de sèries
2- Temporades actuals (o en emisió)
3- Properes temporades
4- Temporades anteriors
5- Més coses (deixar-lo com està)
I el altres 2 que queden, si no et sap greu no els toquis encara, que miraré si hi ha res que s'hagi de guardar i ho canviaria de lloc.
Crec que aquesta tarda i/o a la nit m'hi podré posar (amb el logo i el portal) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dv Jun 19, 2009 12:15 pm Assumpte: |
|
|
Jo també si vols ja ens conectem a una hora prudencial i anem parlant, si no estiguera conectat es que al final no he pogut...
Bé si no ja tinc una idea per anar fent coses... _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Dv Jun 19, 2009 5:23 pm Assumpte: |
|
|
| Quan m'hi posi o pugui estar per anar parlant, obriré el Gtalk |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dv Jun 19, 2009 10:27 pm Assumpte: |
|
|
Per cert, també he pensat ja que serà un guiri-gall els fòrums, posar en permanent i mentres duren les sèries que més comentem o que més parlem... després una vegada acaben i les tinguem que moure de fòrum, ja se li lleva el permanent.. (post-it...) _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 3:06 pm Assumpte: |
|
|
Doncs no es mala idea
Vaig a trastocar el portal, viam com el deixo...
Per cert, ja he canviat el logo, si encara veus el vell refresca la pàgina... M'ha quedat soso i cutre, però el diseny no es lo meu  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
sonmoix Vampire

|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 10:12 pm Assumpte: |
|
|
Ja he canviat el portal, ja diràs que et sembla
Llegeix la meva resposta al teu email que ens estem liant conceptes xDDDDD
I se se t'acut una altre cosa per al logo...  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
PaWiNHo Saxo moderat

|
Publicat: Dg Jun 21, 2009 8:19 am Assumpte: |
|
|
Doncs, la veritat hem va pareixer entendre també això pero no estava segur... de totes maneres es pot seguir fent... tot es questió de organització, ja aniré fent més canvis... _________________
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|